ONZE MEDIA EN MARKETING DIENSTEN

Ondernemers in de foodbranche worden continue uitgedaagd. Er zijn allerlei trends die de omzet beïnvloeden, de consument weet u niet te vinden of is onbekend met het verhaal achter uw product. Bij House of Talent denken wij graag met u mee bij het bepalen van uw media en marketing strategie.

House of Talent is een krachtige denktank op het gebied van media en marketing en heeft zich afgelopen jaren gespecialiseerd binnen de foodbranche. We zijn sterk in het ontwikkelen en realiseren van cross mediale concepten. The Taste of Life (in opdracht van Miele) en 24Kitchen (in samenwerking met Fox International Channels) zijn succesvolle voorbeelden van cross mediale concepten op foodgebied ontwikkeld door House of Talent die door de consument in korte tijd zijn omarmd. In ons portfolio leest u meer over deze en andere projecten van House of Talent.

WIJ ADVISEREN ONDERNEMERS IN DE FOODBRANCHE GRAAG OP HET GEBIED VAN:

HET BEPALEN VAN EEN STRATEGIE
We brengen in kaart wat de kracht van uw product is, met welke boodschap de consument te raken is en wat de mogelijkheden zijn op het gebied van media & marketing.

DE ONTWIKKELING EN REALISATIE VAN CROSS MEDIALE CONCEPTEN
Wij geloven erin dat interactie tussen verschillende media kanalen (online, social media, tv, radio, print, etc.) ervoor zorgen dat merken zich in een korte tijd en op een positieve manier ontwikkelen. Voor uw product bepalen we de juiste combinatie.

HET ONTWIKKELEN EN ORGANISEREN VAN GROTE EN KLEINE LIVE EVENTS
U kunt hierbij denken aan theater producties, roadshows, PR-activiteiten, kookworkshops en masterclasses, product- en kookdemonstraties en lezingen. Live communicatie is een van de meest effectieve manieren van communiceren omdat u in direct contact staat en de consument de kans geeft uw merk te beleven.

HET ONTWIKKELEN VAN MERCHANDISE
Denk bijvoorbeeld aan boeken en magazines, kook- en bakartikelen en andere productlijnen, maar ook aan food producten voor non-food bedrijven. We denken met u mee over het concept, over de ontwikkeling, de distributie, licenties en rechtenmanagement.

DE ONTWIKKELING VAN DIGITAL SIGNAGE (NARROW CASTING)
Digital signage is een vorm van communicatie via beeldschermen met de consument. In de foodbranche kunt u denken aan beeldschermen met videocontent over uw product op de winkelvloer. De content kan op afstand vernieuwd worden en er zijn allerlei technieken denkbaar waardoor er interactie mogelijk is. Door de directe connectie met de consument op de winkelvloer zet de communicatie aan tot directe verkoop. Wij adviseren u graag over de mogelijkheden, ook buiten de winkelvloer.

NIEUWSGIERIG OF WIJ WAT VOOR U KUNNEN BETEKENEN?

Neem gerust contact met ons op.

Loading...